• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
Finvoicer

Finvoicer

  • Palvelut
    • Sähköinen taloushallinto
    • Laskujen elinkaari
    • Maksuhuomautus
    • Perintä
    • Pikaperintä
    • Laskurahoitus
    • Kirjanpito
    • Palkanlaskenta
    • Talousneuvonta ja arvonmääritykset
  • Ohjelmat
    • Finvoicer
    • Finvoicer 247
    • Finvoicer BI
    • HelpostiLasku
  • Ajankohtaista
  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Meille töihin
  • Kirjaudu
    • Finvoicer
    • Finvoicer247
    • HelpostiLasku
  • Kirjaudu sisään

Usein kysytyt kysymykset

15.1.2017

Finvoicerin asiakaspalvelun tavoitat arkisin klo 9:00 – 16:30 puhelimitse 02 6510 0650 ja sähköpostilla asiakaspalvelu@finvoicer.fi.
Keräsimme alle myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin avuksesi!

Voinko tehdä maksusuunnitelman tai siirtää eräpäivää?

Suurimmalle osalle laskuista voi tehdä maksusuunnitelma tai siirtää eräpäivää. Voit tehdä maksusuunnitelman Finvoicer 247 -palvelussa tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksoin laskun, mutta sain maksuvaatimuksen tai perintäkirjeen, mitä teen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme onko kirje vielä aiheellinen.

Mikä on avoin saldo tällä hetkellä?

Voit tarkistaa velkasaldoa Finvoicer 247 -palvelussa tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Saamani laskun summa on mielestäni väärä tai lasku on kokonaan aiheeton, mitä teen?

Otamme reklamaatiot vastaan kirjallisesti. Reklamaatiot tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@finvoicer.fi.

Maksoin laskun vahingossa kahteen kertaan tai maksoin liikaa, mitä teen?

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Ylimaksun palautukseen tarvittavan tilinumeron voit ilmoittaa myös Finvoicer 247 -palvelussamme.

Miksi saamassani kirjeessä puhutaan ulosotosta tai maksuhäiriömerkinnästä?

Kirjeessä tulee olla maininta mahdollisista jatkotoimista, mikäli velka ei tule maksetuksi.

Olen ollut yhteydessä velkaneuvontaan, pitääkö laskut silti maksaa?

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilannettasi yhdessä.

Sain tiedoksi haasteen, mitä voin tehdä?

Ole mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme, että näin kiireellisissä asioissa olet meihin puhelimitse yhteydessä. Asiakaspalvelustamme saat neuvot siitä miten toimia.

Onko perinnästä tullut minulle maksuhäiriömerkintä?

Maksuhäiriömerkinnän saat vasta kun maksamattomasta laskusta on tehty haaste käräjäoikeuteen ja olet saanut velkomustuomion asiasta. Ennen tätä haastemies antaa haasteen sinulle tiedoksi. Maksuvaatimuksista ei vielä tule maksuhäiriömerkintää.

FINVOICERIN ASIAKASPALVELU

Arkisin klo 9:00 – 16:30

02 6510 0650

asiakaspalvelu@finvoicer.fi

    Valitse luotettava finanssikumppani, valitse Finvoicer

    Ota yhteyttä asiantuntijoihimme numeroon 02 651 00655 tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

      Google reCAPTCHA: Yksityisyysasetukset ja Palveluehdot .

      icon_booking

      Tai varaa Sinulle sopiva aika asiantuntijaltamme.

      Siirry ajanvaraukseen

      Kategoriassa: Ajankohtaista

      Ensisijainen sivupalkki

      Footer

      Finvoicer Group Oy

      Puutarhakatu 53, 20100 Turku
      Tietosuojaseloste

      Asiakaspalvelu

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0650
      asiakaspalvelu@finvoicer.fi

      Myynti

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0655
      myynti@finvoicer.fi

      Tekninen tuki

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0656
      tuki@finvoicer.fi

      Palvelumme

      • Laskun elinkaaripalvelu
      • Maksuhuomautuspalvelu
      • Laskurahoituspalvelu
      • Kirjanpitopalvelu
      • Palkanlaskentapalvelu
      • Talousneuvonta ja arvonmääritykset

      Ohjelmistot

      • Finvoicer – Automatisoitu laskutusohjelma
      • Finvoicer 247 – Asiakkaillesi rakennettu maksamisen onlinepalvelu
      • Finvoicer BI – Pureutuvat talousluvut tulosjohtamiseen ja analysointiin
      • HelpostiLasku – Helppo laskutusohjelma pienyritykselle

      Seuraa Finvoiceria sosiaalisessa mediassa ja pysy mukana uusimmissa ominaisuuksissa ja päivityksissä:

      © Finvoicer Oy   |   Toteutus ja ylläpito MMD Networks Oy

      Hallinnoi evästeiden suostumusta
      Käytämme evästeiden kaltaisia tekniikoita laitteen tietojen tallentamiseen ja/tai käyttämiseen. Teemme tämän parantaaksemme selauskokemusta ja näyttääksemme henkilökohtaisia mainoksia. Suostumalla näihin tekniikoihin voimme käsitellä tällä sivustolla tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia. Suostumuksen epääminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
      Toiminnalliset Aina aktiivinen
      Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
      Asetukset
      Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
      Tilastot
      Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
      Markkinointi
      Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
      Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
      Näytä asetukset
      {title} {title} {title}