
Taloushallinnon asiantuntija tai assistentti
Kiinnostaisiko sinua työskennellä osana innovatiivista kasvuyritystä, jossa jokainen työpäivä on erilainen ja toimintatapoja kehitetään jatkuvasti? Konsernimme liikevaihto vuonna 2022 oli 4,1 M€ ja työyhteisömme koostuu melkein 50 ammattilaisesta, joten pääset mukaan turvalliseen työympäristöön.
Haemme nyt Turun toimipisteellemme taloushallinnon asiantuntijaa tai assistenttia taloushallintotiimiimme. Pääset työskentelmään mielenkiintoisten ja modernien asiakasyritystemme kanssa.
Taloushallinnon asiantuntijan tehtäviin kuuluu nimettyjen asiakkaiden päivittäiset taloushallinnon tehtävät ja kirjanpito. Lisäksi vastaat asiakkaittesi tilinpäätöksistä ja viranomaisilmoituksista. Tuotat asiakkaillemme ennen kaikkea laadukkaita asiakaskokemuksia ja apua taloushallintoon.
Taloushallinnon assistentin tehtäviin kuuluu asiakasyritystemme juoksevan kirjanpidon päivittäiset taloushallinnon tehtävät ja kirjanpito. Autat asiakasvastuullisia taloushallinnon asiantuntijoitamme myös tilinpäätöksiin liittyvissä tehtävissä. Taloushallinnon assistentti ei ole säännöllisessä yhteydessä asiakasyrityksiin.
Finvoicer Group Oy on jatkuvasti kehittyvä ja kasvava työyhteisö, missä jokainen pääsee vaikuttamaan yrityksen toimintaan oman kiinnostuksensa mukaan. Jokainen saa myös suunnitella ja aikatauluttaa omat työtehtävänsä juuri niin kuin itse parhaaksi näkee, sillä meillä on vahva luotto omiin asiantuntijoihimme. Meillä Finvoicerilla työyhteisö on kaiken A ja O ja siihen halutaan panostaa nyt ja tulevaisuudessa. Tulet varmasti viihtymään nuorekkaassa ja rennossa työyhteisössämme!
Olemme kotimainen kasvuyritys ja tarjoamme asiakkaillemme tilitoimisto-, perintätoimisto- ja ohjelmistopalveluja. Olemme erikoistuneet sähköiseen taloushallintoon ja pyrimme olemaan aina askeleen edellä taloushallintoalan kehitystä. Meillä et tule pyörittelemään mappeja työpöydälläsi, sillä olemme täysin paperiton toimisto. Työnteko ei myöskään katso meillä paikkaa tai aikaa, koska voit työskennellä etänä juuri niin paljon kuin haluat. Lisäksi käytössämme on joustotyöaika. Jokainen saa siis suunnitella omat työviikkonsa niin kuin ne parhaiten sopivat juuri heidän arkeensa.
Etätyön ja joustotyöajan lisäksi tarjoamme kaikille liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, lounasedun, ohjattua taukoliikuntaa sekä säännölliset TYHY-päivät. Tarjoamme myös kaikille taloushallinnon asiantuntijoillemme mahdollisuuden osallistua KLT-/PHT-valmennukseen sekä -tenttiin työnantajan kustantamana.
Tule mukaan osaksi menestystarinaamme ja liity kasvavaan ja innovatiiviseen asiantuntijaorganisaatioomme lähettämällä työhakemus ja CV palkkatoivomuksineen osoitteeseen rekry@finvoicer.fi. Haku päättyy 7.4.2023, mutta täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä, joten haethan paikkaa nopeasti.
Lisätietoja tehtävästä antaa kirjanpitopäällikkö Anniina Ahvenainen, 0400 318 038, anniina@finvoicer.fi

Anniina Ahvenainen
Kirjanpitopäällikkö
Kerron mielelläni enemmän, ota yhteyttä!