• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
Finvoicer

Finvoicer

  • Palvelut
    • Sähköinen taloushallinto
    • Laskujen elinkaari
    • Maksuhuomautus
    • Perintä
    • Pikaperintä
    • Laskurahoitus
    • Kirjanpito
    • Palkanlaskenta
    • Talousneuvonta ja arvonmääritykset
  • Ohjelmat
    • Finvoicer
    • Finvoicer 247
    • Finvoicer BI
    • HelpostiLasku
  • Ajankohtaista
  • Meistä
    • Meille töihin
  • Tilaa tunnukset
  • Kirjaudu
    • Finvoicer
    • Finvoicer247
    • HelpostiLasku
  • Kirjaudu sisään

Asiakastarina: Muutos.net

8.3.2023

Muutos.net on Suomen kokonaisvaltaisin elämäntapojen parantamiseen ja kestävään painonpudotukseen keskittynyt verkkovalmennusyritys.

Muutos-valmennukseen on osallistunut jo 30 000 asiakasta vuodesta 2016 alkaen. Suuri asiakas- ja laskumäärä vaatii paljon myös taloushallinnon prosesseilta, joten Muutos lähti hakemaan asiantuntevaa yhteistyökumppania.

“Tuntui myös siltä, että Finvoicerilla oli halua räätälöidä ratkaisua juuri meille sopivaksi.”

Muutos.net:n perustajajäsen ja Muutos-valmentaja Joakim Piiroinen kertookin:

”Kävimme läpi eri vaihtoehtoja ja Finvoicer oli meille sopivin ohjelma. Myös hinta oli kilpailukykyinen. Tuntui myös siltä, että Finvoicerilla oli halua räätälöidä ratkaisua juuri meille sopivaksi. Merkitystä oli myös sillä, että yhteistyö Anssin kanssa lähti hyvin liikkeelle. Anssi piti meistä hyvin huolta myyntiprosessin aikana ja myös sen jälkeen.”

Yrityksen laskutuksen siirtäminen saattaa kuitenkin tuntua raskaalta prosessilta ja myös Muutoksella heräsi aiheesta paljon kysymyksiä. Toinen etukäteen askarruttava asia liittyi siihen taipuuko Finvoicerin käyttöliittymä Muutos.net:in tarpeisiin. Finvoicerin asiantuntijoiden avulla asiat saatiin nopeasti ratkaistua ja Finvoicerin palvelut otettiin sujuvasti käyttöön.

KOKEILE FINVOICERIA ILMAISEKSI

Kun yritys ottaa käyttöönsä sähköisen taloushallinnon ja laskutus hoidetaan automaattisemmin, moni asia helpottuu. Näin kävi myös Muutokselle. Laskut lähetetään nyt automaattisesti ja koska perintäpalvelu on integroitu ohjelmaan, myös muistutukset ja muut perintätoimet käynnistyvät automaattisesti, jos laskuun ei tule suoritusta.

Finvoicerista löytyvät nyt kaikki muutkin Muutokselle tarpeelliset ominaisuudet. Erityisesti Piiroinen nostaa esiin toistuvat laskut, asiakkaalle lähetettävät tekstiviestimuistutukset, kattavan asiakasrekisterin sekä mahdollisuuden kuluttajille lähetettävään e-laskuun.

”Aikaa säästyy ja homma tuntuu toimivan. Tietty laskutukseen liittyvä asiakaspalvelutyö automatisoituu. Perintään liittyvät automaatiot ja prosessit ovat tuoneet meille selkeää aikasäästöä.”

Hyötyä saavat myös asiakkaat

”Finvoicerin käytöstä on ollut suoraa hyötyä meille, mutta myös asiakkaamme ovat tykänneet joustosta, jota Finvoicerin palvelut tuovat. Lasku ei ole enää pelkkä sähköpostilasku, vaan paljon moniulotteisempaa. Asiakas voi kirjautua Finvoicerin 247 -palveluun ja hoitaa maksuun liittyvät asiat, vaikka tarvittaessa siirtää eräpäivää, silloin kun hänelle sopii.”

“Muutos.net:in kaltaiselle yritykselle, joka lähettää paljon kuluttajalaskuja, Finvoicerista on ollut pelkkää hyötyä. Pienemmillekin laskumäärille Finvoicer toiminee varsin hyvin”, pohtii Piiroinen.

KOKEILE FINVOICERIA ILMAISEKSI

Laskujen elinkaaren ulkoistamisen hyviä puolia

  • 24/7
  • Ajansäästö
  • Helppous
  • Myyjä yhteyshenkilönä
  • Niin asiakas kuin asiakkaan asiakas saa meidät kiinni

Voisimmeko auttaa sinuakin säästämään aikaasi auttamalla yrityksesi laskutuspalvelujen ulkoistamisessa?

Juuso Varttinen

Account Manager

Autan mielelläni sinunkin yritystäsi, ota yhteyttä!

0400318019
juuso@finvoicer.fi

    Olen kiinnostunut Finvoicerin palveluista!

      Täytäthän kaikki kentät.

      Google reCAPTCHA: Yksityisyysasetukset ja Palveluehdot .

      icon_booking

      Tai varaa Sinulle sopiva aika asiantuntijaltamme.

      Siirry ajanvaraukseen

      Kategoriassa: Ajankohtaista, Asiakastarinat Avainsanoilla: asiakastarina, automatisoitu laskutus, laskun elinkaaripalvelut, laskutuksen ulkoistaminen, taloushallinto

      Ensisijainen sivupalkki

      Footer

      Finvoicer Group Oy

      Puutarhakatu 53, 20100 Turku
      Hämeenkatu 5 A, 33100 Tampere
      Sepänkatu 4, 40720 Jyväskylä
      Tietosuojaseloste

      Asiakaspalvelu

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0650
      asiakaspalvelu@finvoicer.fi

      Myynti

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0655
      myynti@finvoicer.fi

      Tekninen tuki

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0656
      tuki@finvoicer.fi

      Palvelumme

      • Laskun elinkaaripalvelu
      • Maksuhuomautuspalvelu
      • Laskurahoituspalvelu
      • Kirjanpitopalvelu
      • Palkanlaskentapalvelu
      • Talousneuvonta ja arvonmääritykset

      Ohjelmistot

      • Finvoicer – Automatisoitu laskutusohjelma
      • Finvoicer 247 – Asiakkaillesi rakennettu maksamisen onlinepalvelu
      • Finvoicer BI – Pureutuvat talousluvut tulosjohtamiseen ja analysointiin
      • HelpostiLasku – Helppo laskutusohjelma pienyritykselle

      Seuraa Finvoiceria sosiaalisessa mediassa ja pysy mukana uusimmissa ominaisuuksissa ja päivityksissä:

      © Finvoicer Oy   |   Toteutus ja ylläpito MMD Networks Oy

      Hallinnoi evästeiden suostumusta
      Käytämme evästeiden kaltaisia tekniikoita laitteen tietojen tallentamiseen ja/tai käyttämiseen. Teemme tämän parantaaksemme selauskokemusta ja näyttääksemme henkilökohtaisia mainoksia. Suostumalla näihin tekniikoihin voimme käsitellä tällä sivustolla tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia. Suostumuksen epääminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
      Toiminnalliset Aina aktiivinen
      Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
      Asetukset
      Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
      Tilastot
      Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
      Markkinointi
      Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
      Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
      Näytä asetukset
      {title} {title} {title}