Tehden on vuonna 2007 perustettu suomalainen uuden ajan ohjelmistotalo, joka tarjoaa liiketoimintaa tehostavia yritysohjelmistoja. Tehden-pilvipalvelu lanseerattiin vuonna 2013 ja sillä on lähes 700 asiakasyritystä.
Tehden työllistää parhaillaan noin 50 henkilöä Turussa, ja ohjelmistot suunnitellaan ja valmistetaan alusta loppuun saakka Suomessa. Tehden palvelee yritysohjelmistoillaan niin yhden hengen yrityksiä kuin suurempia myymäläketjuja sekä oppilaitoksia. Eri aloille suunnatut ratkaisut sisältävät toimialan erityispiirteet huomioivia oivalluksia. Tehden on muun muassa suunnitellut sekä valmistanut Motonet-ketjun toiminnanohjausjärjestelmän.
Ongelma
Tehdenin ohjelmistoon piti saada mahdollisuus maksuhuomautusten lähettämiseen ja laskujen siirtämiseen perintään. Ohjelmistojen käyttäjien näkökulmasta laskusta pitää saada lähettää maksuhuomautus mahdollisimman helposti ja tarvittaessa myös laskun siirtäminen perintään täytyy olla vaivatonta.
Ratkaisu
Integroimme Tehdenin pilvipalvelun laskutusohjelmaamme ja nyt Tehdenin asiakkaat voivat lähettää maksuhuomautuksen omalle asiakkaalleen nappia painamalla. Laskut siirtyvät maksuhuomautuksen jälkeen perintään samaa rajapintaa pitkin, jos laskua ei maksuhuomautuksenkaan jälkeen makseta.
Kohdistamme saapuneet suoritukset ja tiedot siirtyvät automaattisesti Tehdenin järjestelmään, jolloin laskujen seuranta on reaaliaikaista.
![](https://finvoicer.fi/wp-content/uploads/JUUSON-KUVA-1-scaled-e1667819481632.jpg)
Juuso Varttinen
Account Manager
Autan mielelläni sinunkin yritystäsi, ota yhteyttä!
Aloita fiksumpi tapa laskuttaa jo tänään
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme numeroon 02 6510 0655 tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
![icon_booking](https://finvoicer.fi/wp-content/uploads/icon_booking.png)