• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
Finvoicer

Finvoicer

  • Palvelut
    • Sähköinen taloushallinto
    • Laskujen elinkaari
    • Maksuhuomautus
    • Perintä
    • Pikaperintä
    • Laskurahoitus
    • Kirjanpito
    • Palkanlaskenta
    • Talousneuvonta ja arvonmääritykset
  • Ohjelmat
    • Finvoicer
    • Finvoicer 247
    • Finvoicer BI
    • HelpostiLasku
  • Ajankohtaista
  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Meille töihin
  • Kirjaudu
    • Finvoicer
    • Finvoicer247
    • HelpostiLasku
  • Kirjaudu sisään

Asiakascase Tehden

1.11.2022

Tehden on vuonna 2007 perustettu suomalainen uuden ajan ohjelmistotalo, joka tarjoaa liiketoimintaa tehostavia yritysohjelmistoja. Tehden-pilvipalvelu lanseerattiin vuonna 2013 ja nyt sitä käyttää jo lähes 500 yrittäjää.

Tehden työllistää parhaillaan noin 20 henkilöä Turussa, ja ohjelmistot suunnitellaan ja valmistetaan alusta loppuun saakka Suomessa. Tehden palvelee yritysohjelmistoillaan niin yhden hengen yrityksiä kuin suurempia myymäläketjuja sekä oppilaitoksia. Eri aloille suunnatut ratkaisut sisältävät toimialan erityispiirteet huomioivia oivalluksia. Pilvipalveluohjelmiston lisäksi Tehden valmistaa ohjelmistoja mittatilauksena, ja on muun muassa suunnitellut sekä valmistanut Motonet-ketjun toiminnanohjausjärjestelmän.

Ongelma

Tehdenin asiakasmäärä kasvoi ja kasvaa edelleen hurjasti ja ohjelmistoon piti saada mahdollisuus maksuhuomautusten lähettämiseen ja laskujen siirtämiseen perintään. Ohjelmistojen käyttäjien näkökulmasta laskusta pitää saada lähettää maksuhuomautus mahdollisimman helposti ja tarvittaessa myös laskun siirtäminen perintään täytyy olla vaivatonta

Ratkaisu

Integroimme Tehdenin pilvipalvelun laskutusohjelmaamme ja nyt Tehdenin asiakkaat voivat lähettää maksuhuomautuksen omalle asiakkaalleen nappia painamalla. Laskut siirtyvät maksuhuomautuksen jälkeen perintään samaa rajapintaa pitkin, jos laskua ei maksuhuomautuksenkaan jälkeen makseta.

Kohdistamme saapuneet suoritukset ja tiedot siirtyvät automaattisesti Tehdenin järjestelmään, jolloin laskujen seuranta on reaaliaikaista.

Juuso Varttinen

Account Manager

Autan mielelläni sinunkin yritystäsi, ota yhteyttä!

0400318019
juuso@finvoicer.fi

    Aloita fiksumpi tapa laskuttaa jo tänään

    Ota yhteyttä asiantuntijoihimme numeroon 02 6510 0655 tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

      Google reCAPTCHA: Yksityisyysasetukset ja Palveluehdot .

      icon_booking

      Tai varaa Sinulle sopiva aika asiantuntijaltamme.

      Siirry ajanvaraukseen

      Kategoriassa: Asiakascase

      Ensisijainen sivupalkki

      Footer

      Finvoicer Group Oy

      Puutarhakatu 53, 20100 Turku
      Tietosuojaseloste

      Asiakaspalvelu

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0650
      asiakaspalvelu@finvoicer.fi

      Myynti

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0655
      myynti@finvoicer.fi

      Tekninen tuki

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0656
      tuki@finvoicer.fi

      Palvelumme

      • Laskun elinkaaripalvelu
      • Maksuhuomautuspalvelu
      • Laskurahoituspalvelu
      • Kirjanpitopalvelu
      • Palkanlaskentapalvelu
      • Talousneuvonta ja arvonmääritykset

      Ohjelmistot

      • Finvoicer – Automatisoitu laskutusohjelma
      • Finvoicer 247 – Asiakkaillesi rakennettu maksamisen onlinepalvelu
      • Finvoicer BI – Pureutuvat talousluvut tulosjohtamiseen ja analysointiin
      • HelpostiLasku – Helppo laskutusohjelma pienyritykselle

      Seuraa Finvoiceria sosiaalisessa mediassa ja pysy mukana uusimmissa ominaisuuksissa ja päivityksissä:

      © Finvoicer Oy   |   Toteutus ja ylläpito MMD Networks Oy

      Hallinnoi evästeiden suostumusta
      Käytämme evästeiden kaltaisia tekniikoita laitteen tietojen tallentamiseen ja/tai käyttämiseen. Teemme tämän parantaaksemme selauskokemusta ja näyttääksemme henkilökohtaisia mainoksia. Suostumalla näihin tekniikoihin voimme käsitellä tällä sivustolla tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia. Suostumuksen epääminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
      Toiminnalliset Aina aktiivinen
      Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
      Asetukset
      Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
      Tilastot
      Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
      Markkinointi
      Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
      Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
      Näytä asetukset
      {title} {title} {title}