Muutos.net on Suomen kokonaisvaltaisin elämäntapojen parantamiseen ja kestävään painonpudotukseen keskittynyt verkkovalmennusyritys.
Muutos-valmennukseen on osallistunut jo 30 000 asiakasta vuodesta 2016 alkaen. Suuri asiakas- ja laskumäärä vaatii paljon myös taloushallinnon prosesseilta, joten Muutos lähti hakemaan asiantuntevaa yhteistyökumppania.
“Tuntui myös siltä, että Finvoicerilla oli halua räätälöidä ratkaisua juuri meille sopivaksi.”
Muutos.net:n perustajajäsen ja Muutos-valmentaja Joakim Piiroinen kertookin:
”Kävimme läpi eri vaihtoehtoja ja Finvoicer oli meille sopivin ohjelma. Myös hinta oli kilpailukykyinen. Tuntui myös siltä, että Finvoicerilla oli halua räätälöidä ratkaisua juuri meille sopivaksi. Merkitystä oli myös sillä, että yhteistyö Anssin kanssa lähti hyvin liikkeelle. Anssi piti meistä hyvin huolta myyntiprosessin aikana ja myös sen jälkeen.”
Yrityksen laskutuksen siirtäminen saattaa kuitenkin tuntua raskaalta prosessilta ja myös Muutoksella heräsi aiheesta paljon kysymyksiä. Toinen etukäteen askarruttava asia liittyi siihen taipuuko Finvoicerin käyttöliittymä Muutos.net:in tarpeisiin. Finvoicerin asiantuntijoiden avulla asiat saatiin nopeasti ratkaistua ja Finvoicerin palvelut otettiin sujuvasti käyttöön.
Kun yritys ottaa käyttöönsä sähköisen taloushallinnon ja laskutus hoidetaan automaattisemmin, moni asia helpottuu. Näin kävi myös Muutokselle. Laskut lähetetään nyt automaattisesti ja koska perintäpalvelu on integroitu ohjelmaan, myös muistutukset ja muut perintätoimet käynnistyvät automaattisesti, jos laskuun ei tule suoritusta.
Finvoicerista löytyvät nyt kaikki muutkin Muutokselle tarpeelliset ominaisuudet. Erityisesti Piiroinen nostaa esiin toistuvat laskut, asiakkaalle lähetettävät tekstiviestimuistutukset, kattavan asiakasrekisterin sekä mahdollisuuden kuluttajille lähetettävään e-laskuun.
”Aikaa säästyy ja homma tuntuu toimivan. Tietty laskutukseen liittyvä asiakaspalvelutyö automatisoituu. Perintään liittyvät automaatiot ja prosessit ovat tuoneet meille selkeää aikasäästöä.”
Hyötyä saavat myös asiakkaat
”Finvoicerin käytöstä on ollut suoraa hyötyä meille, mutta myös asiakkaamme ovat tykänneet joustosta, jota Finvoicerin palvelut tuovat. Lasku ei ole enää pelkkä sähköpostilasku, vaan paljon moniulotteisempaa. Asiakas voi kirjautua Finvoicerin 247 -palveluun ja hoitaa maksuun liittyvät asiat, vaikka tarvittaessa siirtää eräpäivää, silloin kun hänelle sopii.”
“Muutos.net:in kaltaiselle yritykselle, joka lähettää paljon kuluttajalaskuja, Finvoicerista on ollut pelkkää hyötyä. Pienemmillekin laskumäärille Finvoicer toiminee varsin hyvin”, pohtii Piiroinen.
Laskujen elinkaaren ulkoistamisen hyviä puolia
- 24/7
- Ajansäästö
- Helppous
- Myyjä yhteyshenkilönä
- Niin asiakas kuin asiakkaan asiakas saa meidät kiinni
Voisimmeko auttaa sinuakin säästämään aikaasi auttamalla yrityksesi laskutuspalvelujen ulkoistamisessa?
Juuso Varttinen
Account Manager
Autan mielelläni sinunkin yritystäsi, ota yhteyttä!