• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
Finvoicer

Finvoicer

  • Palvelut
    • Sähköinen taloushallinto
    • Laskujen elinkaari
    • Maksuhuomautus
    • Perintä
    • Pikaperintä
    • Laskurahoitus
    • Kirjanpito
    • Palkanlaskenta
    • Talousneuvonta ja arvonmääritykset
  • Ohjelmat
    • Finvoicer
    • Finvoicer 247
    • Finvoicer BI
    • HelpostiLasku
  • Ajankohtaista
  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Meille töihin
  • Kirjaudu
    • Finvoicer
    • Finvoicer247
    • HelpostiLasku
  • Kirjaudu sisään

Asiakastarina: Miss Group

20.1.2023

Miss Group on kansainvälinen hosting-palveluihin keskittynyt yritys, jonka kasvuvauhti on huimaa. Vuonna 2022 yrityksellä oli työntekijöitä kolmella mantereella ja brändejä yli 30. Miss Group on viime vuosien aikana hankkinut myös kolme suomalaista brändiä – Euronicin, Seravon ja MMD Networksin.

Kenneth Nyman, joka toimii Suomen Maajohtajana Miss Groupilla, kertoo, että yritysostojen myötä oli syytä automatisoida, yhtenäistää ja yksinkertaistaa taloushallinnon toimintoja Suomessa. Asiantuntevaa apua saatiin Finvoicerilta.

“Brändit haluttiin samaan paikkaan luotettavien ja asiantuntevien henkilöiden hoitoon.” — Kenneth Nyman

Sähköinen taloushallinto mahdollisti synergiaedut

Miss Group hankki Suomessa ensimmäisenä web-palveluja tarjoavan Euronicin. Euronic käytti jo entuudestaan Finvoicerin tarjoamia kattavia taloushallinnon palveluita. Tiivis yhteistyö Finvoicerin kanssa oli toiminut niin hyvin, että Miss Group päätti vertailun jälkeen laajentaa Finvoicerin palveluiden käyttöä myös seuraavan suomalaisen yritysoston, MMD Networksin, kohdalla. 

Sähköiseen taloushallintoon liittyvät toiminnot haluttiin automaation pariin ja esimerkiksi manuaalisesta laskutuksesta haluttiin kokonaan eroon. Kun kaikki taloushallinnon palvelut yhdistettiin samaan paikkaan, saatiin toimintoja yksinkertaistettua, kertoo Kenneth. ”Brändit haluttiin samaan paikkaan luotettavien ja asiantuntevien henkilöiden hoitoon.”

Automatisoitu laskutus ja laskun elinkaaripalvelut helpottavat nyt Miss Groupin taloushallinnon toimintoja. Ulkoistettu laskutus ja asiakaspalvelu sekä saatavienhallinta nopeuttavat myös yritysten rahankiertoa.

Tällä hetkellä kaikki Miss Groupin kolme suomalaista brändiä käyttävät Finvoicerin palveluita. Kennethin mukaan on myös helpottavaa ja aikaa säästävää, että esimerkiksi pääkirjat saa nyt samasta paikasta. ”Yhteistyöstä ja synergiasta tykkään paljon”, hän lisää.

Henkilökohtaisella palvelulla iso merkitys

Erityiskiitoksen Kenneth haluaa välittää Finvoicerin asiantuntijoille. Kirjanpitoasioissa Elena on ollut suuri apu, Meri puolestaan vastannut kaikenlaisiin – haastaviinkiin – henkilöstökysymyksiin ja Tuulia puolestaan on auttanut Finvoicerin käyttöön liittyvissä asioissa. ”Meillä on aina ollut hyvää yhteistyötä Finvoicerin kanssa”, Kenneth kiittää.

Juuri palvelun henkilökohtaisuus olikin yksi merkittävimmistä seikoista, mikä painoi, kun Miss Group vertaili erilaisia taloushallinnon ratkaisuja yritysostojen yhteydessä. Finvoicer tarjosi kattavien palveluiden lisäksi  henkilökohtaisen tunteen sekä tiedon siitä, että apua on aina saatavilla.

“Finvoicerilla muokkaudutaan asiakasyrityksen ympärille – ei niin, että asiakkaan täytyy muokkautua taloushallinnon ohjelman ympärille.”
— Kenneth Nyman

Räätälöidyt ratkaisut hoituvat joustavasti

Myös Finvoicerin joustavuus on tehnyt vaikutuksen Kenneth Nymaniin. ”Finvoicerilla on pystytty tekemään meille erittäin paljon custom-ratkaisuja. Muut konsernilaskutusfirmat eivät tällaiseen luultavasti suostuisi. Tuskin ne edes haluaisivat lähteä muokkaamaan ohjelmaa yhden asiakkaan takia.”

Kenneth kertoo, että Finvoicerin kanssa erilaiset taloushallinnon projektit ovat onnistuneet. 

”Finvoicerilla meitä on kuunneltu asiakkaana. Tuntuu, että meillä on myös sananvaltaa siihen, miten asiat hoidetaan.

Finvoicerin kanssa keskustelu tuntuu vuorovaikutukselta. Ei siis vain myydä tai tupata jotain palvelua.

Yhdessä me heitellään ideoita ja mietitään miten asiat ratkaistaan. Se on kivaa työskentelyä yhdessä!”

Asiakkaalla on merkitystä

Miss Groupin Kenneth Nyman sanoo suosittelevansa Finvoicerin sähköisen taloushallinnon palveluita, koska Finvoicerilla asiakkaalla on merkitystä. ”Finvoicer kuuntelee asiakasta ja miettii miten on paras toimia just sun yrityksen kohdalla. Finvoicerilla muokkaudutaan asiakasyrityksen ympärille – ei niin, että asiakkaan täytyy muokkautua taloushallinnon ohjelman ympärille.”

Haluatko kuulla enemmän tarjoamistamme taloushallinnon ratkaisuista, jotka muokkautuvat yrityksesi tarpeiden mukaan? Jätä tietosi alla olevalla lomakkeella, niin olemme pian yhteydessä!

KOKEILE FINVOICERIA ILMAISEKSI!

Juuso Varttinen

Account Manager

Autan mielelläni sinunkin yritystäsi, ota yhteyttä!

0400318019
juuso@finvoicer.fi

    Olen kiinnostunut Finvoicerin palveluista!

      Täytäthän kaikki kentät.

      Google reCAPTCHA: Yksityisyysasetukset ja Palveluehdot .

      icon_booking

      Tai varaa Sinulle sopiva aika asiantuntijaltamme.

      Siirry ajanvaraukseen

      Kategoriassa: Ajankohtaista, Asiakastarinat Avainsanoilla: asiakastarina, automatisoitu laskutus, laskun elinkaaripalvelut, taloushallinto

      Ensisijainen sivupalkki

      Footer

      Finvoicer Group Oy

      Puutarhakatu 53, 20100 Turku
      Tietosuojaseloste

      Asiakaspalvelu

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0650
      asiakaspalvelu@finvoicer.fi

      Myynti

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0655
      myynti@finvoicer.fi

      Tekninen tuki

      Arkisin 9.00 – 16.30
      Puh. 02 6510 0656
      tuki@finvoicer.fi

      Palvelumme

      • Laskun elinkaaripalvelu
      • Maksuhuomautuspalvelu
      • Laskurahoituspalvelu
      • Kirjanpitopalvelu
      • Palkanlaskentapalvelu
      • Talousneuvonta ja arvonmääritykset

      Ohjelmistot

      • Finvoicer – Automatisoitu laskutusohjelma
      • Finvoicer 247 – Asiakkaillesi rakennettu maksamisen onlinepalvelu
      • Finvoicer BI – Pureutuvat talousluvut tulosjohtamiseen ja analysointiin
      • HelpostiLasku – Helppo laskutusohjelma pienyritykselle

      Seuraa Finvoiceria sosiaalisessa mediassa ja pysy mukana uusimmissa ominaisuuksissa ja päivityksissä:

      © Finvoicer Oy   |   Toteutus ja ylläpito MMD Networks Oy

      Hallinnoi evästeiden suostumusta
      Käytämme evästeiden kaltaisia tekniikoita laitteen tietojen tallentamiseen ja/tai käyttämiseen. Teemme tämän parantaaksemme selauskokemusta ja näyttääksemme henkilökohtaisia mainoksia. Suostumalla näihin tekniikoihin voimme käsitellä tällä sivustolla tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia. Suostumuksen epääminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
      Toiminnalliset Aina aktiivinen
      Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
      Asetukset
      Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
      Tilastot
      Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
      Markkinointi
      Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
      Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
      Näytä asetukset
      {title} {title} {title}